איתור נזילות מים ללא הרס – הדרך החכמה והמקצועית לפתור את הבעיה מהשורש

לפני שנתחיל: הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שישנן חברות שרק מאתרות ויש חברות שרק אוטמות – האם זה הגיוני לקחת שתי חברות שונות לאותה מטרה?

חשוב לדעת שישנן הרבה חברות ומאתרי נזילות הפועלים כיום ורובם ככולן טובים מאד בעבודתם, אך מטרת איתור הנזילה היא בסופו של דבר לפתור את הבעיה עם אחריות, אתם כבר מבינים לבד את הבעיות שעלולות לצוץ כאשר מאתר מצביע על מוקד ומקור הבעיה באיטום ולאחר מכן קבלן האיטום מבצע את העבודה שנדרש לפי איתור הנזילה, וכאשר הבעיה חוזרת על עצמה נוצר מצב לא נעים שהמאתר מאשים את איכות העבודה, והקבלן מאשים את המאתר שלא איתר את הנזילה בצורה נכונה ומקצועית…

כדי להמנע ממצבים לא נעימים אלו, כאשר שילמתם למספר מומחים שונים ממיטב כספכם, ובסופו של דבר נותרתם בנקודת ההתחלה, עם אותה בעית האיטום ולצערנו עם הרבה עגמת נפש וכאבי ראש.

"איטומים" מציעה לכם שירות מקצה לקצה איתור ופתרון הבעיה באחריות!

אנחנו מאתרים את הנזילה בצורה מקצועית עם ציוד מהמתקדמים בעולם (מצלמות טרמיות של FLIR בשימוש של הצבא שלנו, שנים רבות).

ברשותנו מצלמות טרמיות, מכשירי איתור נזילה מתקדמים, מדי לחות ורטיבות שכל אלה כמובן משמשים את הבודקים שלנו בעלי תעודת אוטם מורשה ובעלי ותק ממשי בפתרון הבעיות בפועל בשטח, באלפי מקרים לאורך מעל 40 שנות נסיון (מאות לקוחות מרוצים יעידו עלינו, ניתן לראות ב-GOOGLE REVIEWS או כאן בתחתית האתר).

בסיום איתור הנזילה ואך ורק אם אנחנו בטוחים ומשוכנעים במאה אחוזים שגילינו את מקור הבעיה (ישנם מקרים חריגים מאד אשר לא ניתן לאתר מסיבה כזו או אחרת, ובמצב כזה אנחנו לא גובים כל תשלום עבור הביקור או היעוץ).

אנחנו מנפיקים דו"ח ממצאים מקצועי אשר מצביע על מקור הבעיה, מפרט טכני לפתרון הבעיה, והצעת מחיר לטיפול.

במידה ובחרתם לעבוד איתנו ותרצו שנפתור לכם את הבעיה בפועל, ישנו זיכוי מלא על עלות הבדיקה והבדיקה הטרמית, היעוץ והדו"ח בעצם הופכים להיות שירות שנועד לפתור את הבעיה.

– והבדיקה הופכת להיות בעצם בחינם.

בצורה הגיונית והוגנת זו עזרנו למאות לקוחות לאתר בצורה מדויקת את הבעיה (למרות שהיו משוכנעים שהנזילה נבעה ממקום אחר, בוודאות, אך לא כך היה בפועל) ובכך חסכנו להם כספים רבים שהיו מוציאים על עבודות מיותרות אשר לא היו פותרים את הבעיה בפועל, עוגמת נפש, כאבי ראש ושאר ירקות.

טוב, איתרנו את הנזילה מה הלאה?

לאחר איתור מדויק ומקצועי של הבעיה, ניתן לכם במידת האפשר, מספר אפשריות לפתרון הבעיה (ככל שניתן) מפרט טכני מפורט של כל תהליך העבודה, זמני ביצוע, סוג ושמות החומרים וכמובן הסבר מפורט על הפתרון ותהליך העבודה.

כל עבודה שתבוצע מקבלת תעודת אחריות והתחייבות לפתרון הבעיה.

לא רק אחריות על מה שאטמנו. אלא אחריות מלאה לפתור את הבעיה.

טווח האחריות נע בהתאם למהות הבעיה וסוג הפתרון בין 5 – 12 שנים אחריות בכתב.

אנחנו גם נותנים שירות משלים במידת הצורך: הסרת עובש ע"י חומרים יעודיים כדי שהעובש לא יחזור (ראו עוד פרטים באתר).

ייבוש תת רצפתי – כדי להעלים את הרטיבות הכלואה שלא תופיע שוב בקיר.

עבודות שיקום בטונים צביעת פנים וחוץ הכל תחת קורת גג אחת.

איך מתבצע האיתור? ומה זה דורש ממני?

איתור נזילות מים מתבצע בצורה מהירה ונקיה, ללא הרס, ללא חפירה בקירות, חציבות או כל שינוי במבנה.

זו הגדולה של הטכנולגיה הטובה בעולם לראות בעצם לתוך הקיר או הריצוף בטכנולגיות שונות בהתאם למכשיר, טכנולוגית אינפרא אדום, אולטרא סאונד, הולכה חשמלית, מדי רטיבות וכו' כך שהבדיקה מהירה יעילה ומדויקת לא מלכלכת ולא עורכת זמן רב.

מצלמה טרמית

חשוב לזכור את הנזקים הנגרמים על ידי נזילות

הנזילות השונות בביתנו עלולות לגרום לנזקים רבים – גם לנכס עצמו וגם לנו. איתור נזילה הינה אחת הדרכים הנפוצות למניעת נזקים אלו. קודם כל, נזילות עלולות לגרום לנזקים אסתטיים – כלומר כתמים שונים על הקירות, עובש וטחב במקביל לשלוליות שונות וגדלות ברחבי הבית.

בנוסף לכך הטחב והעובש הנגרמים על ידי הנזילות עלולים לגרום לבעיות בריאותיות אצל הדיירים – מחלות שונות ובעיות בעיקר אצל אנשים הסובלים מאסטמה. באמצעות איתור נזילות מים ניתן למנוע בעיות שונות ורבות אלו.

זקוקים לעזרה מקצועית? קיראו גם – איך לבחור קבלני איטום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

שיפוץ ושיקום מבנים

מומחים לשיקום ושיפוץ מבנים גם מבנים מסוכנים התחייבות להסרת הצו בעירייה אנו קבלנים רשומים ואוטמים מורשים, ליווי ופיקוח על הפרויקטים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: