איטום קירות חיצוניים

מהו איטום קירות חיצוניים?

חלק ממפגעי הדיו הנפוצים, שאולי חלקכם מכירים: כתמי רטיבות, נזילה, לחות גבוהה ו"הזעה" של הקירות – כול תופעות הנובעות בצורה ישירה מעבודת איטום לקויה / חובבנית של הקירות החיצוניים של המבנה בו הן מופיעות, מה שגורם לקירות המבנה לאבד את כושר הבידוד שלהם.

כיום, איטום קירות חיצוניים הוא תחום רחב מאוד וישנם פתרונות איטום רבים ומגוונים (בהתאם לחומרים ולחיפויים המיוצרים כמעט מידי יום ביומו). במידה ואתם בעלי דירה, כדאי לדעת כי איטום קירות חוץ הוא הליך נפוץ ודי מבוקש אשר פותר מגוון רחב של בעיות ויכול להשביח את הנכס שלכם. כך, תבטיחו לעצמכם שקט נפשי מהדיירים שלכם מצד אחד ושקט פיננסי מצד שני, שכן הסבירות שתתקבלנה תלונות על איכות האיטום תרד משמעותית.

מהי הבעיה עם נזילות מהקיר?

חשוב לציין, כי בקירות חיצוניים שבהם ישנו חיפוי חיצוני העשוי מאבן, משיש או מחיפוי או משהו אחר – הרטיבות עלולה לחדור דרך החיפוי עצמו ודרך הרווחים הנמצאים בינו לאבני החיפוי.

במידה וזה המצב, הרטיבות עשויה להיות "כלואה" בתוך החיפוי הרבה זמן עד אשר מישהו מבחין בכך, וכאשר האבחנה נעשית הזנק עלול להיות גדול. על לכן, לפני ביצוע חיפוי חיצוני – בין אם אבן, שיש או כל דבר אחר, חובה עבודת איטום מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, בכדי להימנע מנזקי רטיבות עתידיים.

סוגי האיטום לקירות חיצוניים

איך מתבצעת למעשה העבודה של איטום קיר חיצוני? עבודות איטום לקירות חיצוניים מצובעות במגוון רחב של חזיתות. בין היצר, ניתן לציין עבודות איטום לקירות חיצוניים מבטון חשוף ללא חיפוי כלל, קירות עם טיח ועם צבע, קירות מסוג שפריץ, קירות בעלי חיפוי שיש, קרמיקה, פסיפס ודומיהם וקירות אבן.

בקירות כאלו (שכבר בנויים), מבצעים עבודות שיקום על פי מצבם של הקירות תוך התמודדות עם החיפוי, שלעיתים רבות, מקשה על העבודה. כשמדובר במבנה חדש, כאמור, מומלץ לבצע את האיטום עוד בטרם הנחת החיפוי עצמו על גבי הקיר.

קירות בעלי ציפוי טיח חשוף, קירות בעלי שפריץ ללא צבע (צימנטי) וקירות בטון חשוף נאטמים בדרך כלל באמצעות הספגה שלהם בחומרים מונעי ספיגה, ובשילוב איטום סדקים בקירות וביציקות בטון. תוכלו למצוא גם שיטת איטום קירות חיצוניים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן.

איטום קירות – הכרחי לכל בית

כל בית, חדש וישן, חייב לעבור עבודה של איטום קירות בצורה יסודית עוד בטרם ביצוע החיפויים. כאמור, גם אם כבר ביצעתם את החיפויים בקירות החיצוניים תוכלו לבצע עבודות שיקום לקירות ובכך למנוע רטיבות רבה והרס פנימי של קירות הבית. אם אתם מעוניינים בידע נוסף קראו עוד אודות מפרטי איטום ושיקום, אם יש לכם שאלות תוכלו לקבל את כל התשובות בקלות על ידי יצירת קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

שיפוץ ושיקום מבנים

מומחים לשיקום ושיפוץ מבנים גם מבנים מסוכנים התחייבות להסרת הצו בעירייה אנו קבלנים רשומים ואוטמים מורשים, ליווי ופיקוח על הפרויקטים

קרא עוד >>
איטום חלונות

הופעתם של כתמי רטיבות סביב החלונות שכיחה כמעט בכל בית ומטרידה בעלי בתים רבים. בכדי למנוע את הרטיבות יש לבצע

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: